Sinds deze week is de volledige reeks 9401-9510 in dienst.
Vijf bussen - 9401-9405 - worden momenteel nog voorbehouden voor de rijschool. De overige exemplaren rijden vanuit de garages van Haren (9406-9466) en Delta (9467-9510). Oorspronkelijk waren de 9460-9466 in Delta te vinden, en werden de 9495-9510 in Haren verwacht. De ruil vond begin maart plaats.
De hybride Volvo's worden stilaan een vertrouwd zicht in Brussel. Bus 9468 in de Tweehuizenweg te St-Lambrechts-Woluwe.
Ondertussen zijn in Haren ook een eerste hybride Iveco Urbanway (9201) en een Solaris Urbino 18 Electric (1501) aangekomen. Het is de bedoeling dat beide reeksen in de loop van mei in het verkeer gebracht worden.
De elektrische gelede bussen (1501-1525) zullen te zien zijn op lijn 64, die het eindpunt Naamsepoort zal verlaten ten voordele van Troon (waar een oplaadpunt komt). De 25 bussen krijgen onderdak in Haren.
De hybride gelede bussen (9201-9341) worden verdeeld tussen Haren, Delta en Marly.
Marly is een nieuwe busstelplaats in Neder-Over-Heembeek die tegen de herfst operationeel moet zijn. Hier zullen een deel van de hybride standaard- en geledebussen gestald worden, dit in het kader van het nieuwe busplan.