Busnr. | Kenteken | Carrosserie Chassis |
Motor | 1e Inschr. In contract |
Uit dienst | Opmerkingen | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
VRF-459 | Van Hool newA309 Van Hool 309 |
MAN | 23.08.2006 01.2010 |
ex 101061 | ![]() |
Busnr. | Kenteken | Carrosserie Chassis |
Motor | 1e Inschr. In contract |
Uit dienst | Opmerkingen | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
VRF-459 | Van Hool newA309 Van Hool 309 |
MAN | 23.08.2006 01.2010 |
ex 101061 | ![]() |
|
![]() |
646-BFE | Van Hool newA309 Van Hool 309 |
MAN | 01.12.2009 | 2016 | 2016 > VBM 100408 | ![]() |
![]() |
647-BFE | Van Hool newA309 Van Hool 309 |
MAN | 01.12.2009 | 08.2016 | 09.2016 > VBM 100409 | ![]() |
Voor het busnummer wordt steeds de status van de bus vermeld:
1e Inschr. = de eerste indienstname van de bus
In contract = bij tweedehandsbussen, mutaties : de indienstname van de bus bij de huidige exploitant.
Uit dienst = verkoop, afvoer, mutatie, ...
In de kolom 'opmerkingen' kunnen daarnaast nog volgende codes voorkomen :
L. (geleende bus)
P. (bus uitgeleend aan... als...)
V. (verkocht)
trf. (bus overgegaan naar andere contract van dezelfde firma).